Обмін та повернення
Ми співпрацюємо лише з офіційними постачальниками і тому гарантуємо оригінальність і якість продукції. Якщо у вас виникли питання щодо обміну або повернення товару, ми зібрали відповіді на них і будемо раді вам допомогти.
Що не підлягає обміну та поверненню?
Куплений товар не підлягає обміну та поверненню в наступних випадках:
- Від моменту покупки товару пройшло більше 14 календарний днів.
- З моменту покупки товару не пройшло 14 календарних днів, але товар використовувався, порушена цілісність упаковки і/або комплектація, відсутні бирки/цінники тощо.
- Товар входить до переліку товарів, які не підлягають поверненню і обміну згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року (в діючій редакції) http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п, а саме:
- непродовольчі товари;
- парфумерно-косметичні вироби;
- розчіски, гребінці та масажні щітки;
- товари в аерозольній упаковці.
4. Якщо покупець відмовляється надати фото- або відеоматеріали бракованого чи/або несправного на його погляд товару.
Що ви можете повернути?
Ви можете повернути товар протягом 14 календарних днів при наявності оригіналу документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- товар новий, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування;
- отримали товар неналежної якості;
- вміст доставленого товару не відповідає замовленню (кількість, асортимент, упаковка);
- товар був куплений в нашому магазині.
Як здійснити обмін/повернення?
- Напишіть нам на електронну пошту bilichenko.t@gmail.com і опишіть вашу проблему.
- Після цього з вами зв’яжеться менеджер для уточнення і вирішення питання.